Sipsipussi nenän edessä... En tiedä edes, miksi sen ostin. Poikkesin nopeasti matkan varrella ABC:lle äsken ja mukaan lähti salmiakkia sekä sipsipussi. Pieni pussi salmiakkia kerran viikossa ei ole mielestäni paha. Mutta, mutta sipsipussi kotona avatessa aiheutti heti morkkiksen... Ei sillä, en mitään sipsejä todellakaan usein syö, ehkä muutaman kerran vuodessa. Enkä juuri itse osta, vaan jos on tarjolla jossain niin syön. Sallittakoon ehkä nyt pieni herkuttelu tänään, että jaksan saan pakertaa gradun parissa. Se onneksi etenee ihan mukavasti. Ei ole mahdoton ajatus saada valmiiksi kuukaudessa, jos etenee tätä tahtia. Metodin löytäminen vauhditti hommaa kivasti, joten analyysikin lähti mukavasti etenemään.
Kropan touhuista en tiedä enää yhtään mitään. Vatsan kipristelyt, rintojen painavuus ym kaikki kadonneet. Kuivuus jatkuu, eikä mitään muitakaan viitteitä ole ilmaantunut, että ovis olisi mahdollisesti vasta tulossa. Näin jälkeen päin ajatellen viime lauantain vatsakipu oli monelta osin hyvin samanlaista kuin usein olen ajatellut ovulaatiokivuksi. Silloin luulin sitä vain mässäilyn ja hiilihapollisten juomien eli siidereiden aiheuttamaksi. Noh, mikäli se oli niin kyllä se hyödynnettiin ja jos ei ollut ja ovis on vasta tulossa ja tulee fiilis, että nyt se on, niin koitetaan houkutella miestä taas sitten hommiin. Ja mikäli kaikki menee tällä kierrolla ohi suun niin ei sekään ole kamalaa. Sitten katsotaan taas ensi kuussa. Ainoa tietenkin harmillinen puoli on pidemmänpuoleisissa kierroissa, että odottelua on aika paljon enemmän. Seuraavaan yritysmahdollisuuteen on enemmän aikaa. Nyt palailen hommiin ennen kuin neiti palautuu mummulasta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti