Tänään on ollut vähän krapulainen päivä. Ei onneksi paha, koska olin jo yhdeltä kotona nukkumassa mutta hieman höntti olo kuitenkin. Aamusti vähän päätäkin jyhmi. Olin eilen siis juhlimassa serkkuni kolmekymppisiä. En normaalisti paria siideriä enempää juo niin olin kyllä aika huppelissa. Kivaa oli ja neidillä oli mennyt hienosti mummulassa yö. Kaikista ikävin olo oli kun heräsin koiralle antamaan vettä kuudelta ja olin ihan sokea, koska olin unohtanut ottaa piilarit pois nukkumaan mennessä. Siinä sitten otin piilarit pois ja join puoli pulloa vissyä ja otin vielä muutaman tunnin unta niin alkoi jo olla ihmismäinen olo.
Mieskin tuli illalla kotiin ja oli telonut jalkansa auttaessaan tytön kummisetää puuhommissa. Oli ihan joutunut käymään muutaman tikin ottamassa. Joutui sitten pyytämään veljensä avuksi töihin tällä viikolla kun jalka ei kestä ihan kaikkea ettei tikit aukea. Hyvä että veli pääsi, mutta ärsyttää että ovis on ihan käsillä ja on vaikeampaa hyödyntää sitä kun talossa on muitakin. Nyt täytyy mennä maate, eilinen väsyttää. Ai niin varattiin muuten äidin ja siskon kanssa matka Tallinnaan ensi viikonlopuksi. Saas nähdä miten neidin kanssa käy kun ollaan yksi yö hotellissa ja on matkustamista ym. Eiköhän se ihan hyvin mene.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti