torstai 30. heinäkuuta 2015

Helpotus

Ainakin pienimuotoinen helpotus tuli aamulla sillä CBn digi näytti raskaana 2-3 ;). Kastoin viimeksen davidinkin samaan eikä se näytä vieläkään kuin haalean viivan. Huonoja testejä. Kannattaa ehkä ihan pikkasen enemmän sijoittaa niin ei tarvitse stressata noita hailuja viivoja. Mieskin oli ihan iloisen oloinen eikä niin järkyttynyt tai yllättynyt kuin viimeksi. Alkoi jo miettimään kummeja ym. Minä jo vähän toppuuttelin. Ei nyt mennä edelle aikaa liikaa, mitä vaan voi tapahtua. Sovittiinkin taas, että pidetään matalaa profiilia mahdollisimman pitkään. En ole kenellekään vielä kertonut, mutta tällä kertaa ei ole niin hirveää tarvettakaan pohtia ja purkaa asiaa kuin ekalla kerralla. Parhaalle ystävälleni ajattelin kertoa kun nähdään ja siskolle. Tuskin pystyn äitiltäkään pitämään salassa niin pitkään kuin viimeksi. Neuvolaan varmaan pitäisi soitella. Ehkä huomenna tai sitten voisi ensi viikolla samalla kun käydään neidin 18kk neuvolassa. Täytyy kysyä pääsisikö taas varhaisultraan niin kuin viimeksi, vaikka nyt kierto on ollut suht säännöllinen. Olisi se vain kiva nähdä se syke jo ennen nt-ultraa.

Neiti on jo niin iso tyttö. Laitettiin eilen tytsälle oma sänky meidän huoneeseen erilleen meidän sängystä. Sellainen jatkettava lastensänky, ei enää pinnis. Pinnis varmaan puretaan varastoon odottamaan uutta käyttäjää. Hyvin meni yö omassa sängyssä. Tyttö heräsi normaalia aikaisemmin, mutta ei heräillyt yöllä sen kummemmin. Neljän aikaan kuului jotain kitinää ja nousi istumaan pari kertaa, mutta meni takaisin maate ja nukahti. Kuudelta kuului myös jotain, mutta jatkoi vielä unia. Seitsemältä heräsi ja kiipesi pois sängystä. Tuli kuitenkin hetkeksi vielä loikoilemaan viereen, mutta noustiin sitten kaikki ylös. Taisi olla äidille väsyttävämpää kun piti kuunnella ja vahtia koko yö. Niin nätisti neiti nukahti illalla omaan sänkyynsä, että en usko tästä tulevan mitään ongelmaa. Hyvä juttu, jos menee näin helposti kun on kuitenkin syntymästä lähtien nukkunut vieressä. Ehkä sitten kun vauva tulee, neiti voi muuttaa omaan huoneeseen.

Loppuun vielä kuva aamun digistä ja alla myös typerä davidin testi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti