maanantai 13. heinäkuuta 2015

Tallinnaa ja ovis pohdintaa

Viimein saatiin neidin kanssa hilattua itsemme mökille. Mies on päättänyt pitää tämän viikon lomaa ja vietetään se mökillä. Aikas reissaamista ollut. Eilen kotiuduttiin yhdeksän jälkeen Tallinnasta ja taisi olla neidilläkin aikas rankkaa kun nukkui koko kolmetuntisen matkan. Reissu meni oikein mukavasta, meillä on oikein reipas matkalainen. Voin kyllä lähteä toistekin ja pidempään reissuun. Oltiin siis matkassa naisenergialla äidin ja siskon kanssa. Matka oli enimmäkseen shoppailua ja syömistä. Itsellä ei paljoa rahaa kulunut, kun äiti oli matkassa niin tarjoutui aina maksamaan. Noh ostin itse vain vähän laivalta karkkia ja suklaata (kröhöm laihis kiittää). Matka meni mukavasti ja täytyy sanoa, että odotin enemmän kitinää ym mutta tytsä viihtyi hyvin rattaissa, autossa ja laivassa. Nyt on siis ensimmäinen virallinen ulkomaan matka tehty (Viro hädin tuskin lasketaan ;)).

Nyt täytyy sanoa, että ei ole oikein käryä onko ovis ollut vai ei. Womanlogin mukaan olisi pitänyt olla jo torstaina, mutta epäilys on ehkä ennemmin viikonlopulla tai vasta tänään. Koitin tarkkailla limoja ja kohdunsuuta, mutta en osaa oikein sanoa. Toivotaan, että viime viikon talletukset riittää. Sillä tosiaan la-su oltiin eri paikoissa enkä tiedä onko tänäänkään täällä mökillä mahdollisuuksia varmistella. Viime viikolla touhuttiin kyllä hyvin innokkaasti joka ilta, mikä on aika saavutus näin 15-vuotisessa suhteessa, jossa on pieni lapsi ja vieraitakin oli kylässä... Ajattelin kyllä, että ehkä kuitenkin pitäisi ensi kiertoon taas ostaa ovistikkuja, kun se nyt hieman helpottaisi tuota bongausta. Katsotaan nyt, on tässä pari viikkoa taas aikaa odotella menkkoja. Näin pitkällä kierrolla ehtii tilailla tikut moneen kertaan vielä ennen seuraavaa mahdollista ovista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti