perjantai 17. heinäkuuta 2015

Ovis arvailua

Taisikin arvailut mennä pieleen, sillä tiistaina oli niin tutut ovisoireet. Alavatsa oli tärinäherkkä ja muutenkin turvonnut olo. Lisäksi oli pari äkäisempää vihlaisua vasemmalla puolella. Myös limat olivat silloin ma ja ti läpinäkyvää munanvalkuaismaista. Limoja ja kohdunnapukkaa näin mökkiolosuhteissa on aika vaikea tutkailla, kun ei ole juoksevaa vettä niin käsihygienia ei ihan riitä, joten sen jätin vähemmälle nyt. Taisi olla niin, että alitajuntaisesti stressasin viime viikonlopun reissua ja siksi vähän ovis lykkääntyi. Eli ovis oli mitä luultavammin vasta kp 26, ärsyttävän pitkä kierto siis taas. Toivotaan, että nyt ajoitus osui kohdilleen, sillä sain maanantaina yömyöhällä houkuteltua miehen puuhiin ja tiistainakin vielä varmisteltiin kun päästiin yhdessä saunaan, kun neiti meni aikasemmin nukkumaan.

Jotain flunssan poikasta taas sairastellaan. Neiti tuli tiistaina kipeeksi ja yö oli vähän niin ja näin tukkoisen nenän kanssa. Taas oli joku pöpö kerätty varmaan reissusta jostain. Minuun tauti jo tarttui, mutta mies on vielä selvinnyt ilman. Huomaa taas kun oltiin viikonloppu isistä erossa niin neiti on aivan iskä riippuvainen. Äiti ei tunnu kelpaavan mihinkään. Saapahan äiti vähän vapaata kun iltapesut, puurot, maidot ja nukutukset hyväksytään vain isin kanssa tehtäviksi touhuiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti