torstai 23. heinäkuuta 2015
Testihimon vastustusta
Tilasin testejä netistä ja ne tulivat tänään postissa. Nyt koitan kovasti vastustaa himoa tehdä testejä ennen aikojaan. Kp on nyt 35. Ei merkkejä menkoista ja periaatteessa normikierto on +-34 päivää, mutta toisaalta oletan oviksen olleen noin 5-6 päivää myöhemmin kuin normisti, joten ei ole ehkä vielä järkeä testailla. Koitan kovasti venyttää ensi viikkoon ainakin maanantaille. Olo nyt ei ole mikään kummempi. En oikein osaa sanoa onko mitään oireita. Pari kertaa on saattanut juilia menkkamaisesti, mutta sekin voi olla vain lähestyvät menkat. Kärsivällisyyttä... Onko se jotain mitä voisi ostaa?
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti