sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Haamu

Tein aamupissasta davidin halpistestin, joita tilasin mammaksista. Ja siinä on haamu tai ei oikeastaan edes haamu vaan hyvin haalea viiva, joka näkyy paljaalla silmällä vielä paremmin kuin kuvassa. Siis ihan ilman tihrustamista ja kääntelyä. Nyt on luultavimmin 13 päivää oviksesta. Testasin myös jossain mielenhäiriössä lauantaina illalla ja silloin oli kyllä aivan puhdas nega. Täytyy varmaan huomenna tai parin päivän päästä testata uudestaan ja jos viiva vahvistuu käydä hakemassa vielä digi varmistukseksi. Kuvassa varjo on vähän tyhmässä kohdassa. Ja tosiaan luonnossa näkyi vielä paremmin. Olin hyvin skeptinen koko testin suhteen ja olen ehkä edelleenkin. Oireita ei ole. Eilen ehkä rinnat tuntu hieman raskailta ja ehkä jotain vatsan juilimisia on ollut, mutta ei kuitenkaan mitään huomattavaa. Seuraillaan tilannetta. En taida vielä tuota testiä näyttää edes miehelle.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti