maanantai 15. kesäkuuta 2015

Surkea olo

Kaamea kesäflunssa iski. Tai tarttui neidiltä, joka oli viime viikolla nuhassa. Pari päivää on nyt mennyt pärskiessä ja viluttaa ja paikkoja särkee. Nenäkin vuotaa ja on tukossa vuoronperään. Hirveän raskasta olla neidin kanssa päivät ja hoitaa normikotijuttuja näin kipeenä. Mieskin on flunssassa. Harvoin olen kipeenä, mutta neiti kyllä tehokkaasti tartuttaa kaikki pöpönsä, mitä keräilee ties mistä kun nuoleskelee vaikkapa ostoskärryjä. Enkä odota innolla mitään päiväkotien pöpökierteitäkään...

Muuten ei kuulu ihmeempiä. Olo on täysin normaali. En oikein usko, että mitään on tässä kierrossa tapahtunut. Luulisi edes jotain pieniä oireita olevan, jos olisi. Menkkoja tässä lähinnä odottelen viikonlopuksi. Voi olla, että jätän testailemattakin kun olo on kuitenkin lähes varma ettei mitään ole tapahtunut. Katsotaan nyt. Äsken kokeilin vähän kohdun napukkaakin ja se on hieman laskeutunut ja ehkä vähän pehmennyt, mikä enteilisi myös menkkoja. Mahdollisia oireet voivat tietenkin olla flunssan takia hämärtyneet, kaipa kaikki mahdollista on. Odottelua vaan, eipä tässä muu auta. Nyt menen peiton alle kun viluttaakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti