perjantai 12. kesäkuuta 2015

Piinapäiviä kai

No eipä nämä nyt niin kovin piinailulta tunnu. Itseasiassa ei ole oikeastaan mitään kummempia tuntemuksia muutenkaan. Ei kai sitä tässä vaiheessa kuulukaan olla. Ensi viikolla pitäisi menkkojen alkaa loppuviikosta, sopivasti juhannukseksi. Sitä ennen pitää kyllä testata, jos ei menkat ala. Vaikka onhan dieetti hyvä syy olla ottamatta edes paria siideriä. Dieetti on sujunut ihan hyvin ja olen oikeasti todella yllättynyt selkärangasta, jonka olen löytänyt itsestäni. Olen kieltäynyt niin monesta tarjotusta herkusta ja muista hyvistä ruuista ja tyytynyt mussuttamaan omia salaattejani. Kaksi viikkoa on nyt mennyt täysin hiilarittomalla, uskomatonta. Eikä kuitenkaan ole tarvinnut nälkää nähdä. Paino ei ollut pudonnut kuin kilon vasta, mutta uskon että se siitä lähtee kun kroppa on nyt alkanut tottua tähän. Olo kuitenkin on paljon mukavampi, ei ollenkaan mitään turvotuksia eikä muitakaan satunnaisia suolisto-oireita, mitä saattaa joskus olla. Kovin energinen olo ei aina ole, mutta se nyt on ihan ymmärrettävää. Siksi se liikunnan lisääminen on ollut vähän hankalaa kun ei vain jaksa. Täytyy nyt tsempata sen suhteen niin sekin auttaisi sitä painonlaskuakin. Huomenna aion hieman ottaa rennommin, koska on mummuni syntymäpäiväjuhlat. Saan ottaa normaalia ruokaa mitä on tarjolla, mutta jätän hiilarit välistä silti sen suhteen. Annan kuitenkin itselleni luvan ottaa yhden kakkupalan vielä lisäksi. Siitä nyt ei vielä koko kroppa mene sekaisin.

Yritän tässä nyt ottaa ihan rauhallisesti ja olla keksimättä ja kuvittelematta mitään oireita itselleni seuraavan viikon aikana. Tapahtuu jos on tapahtuakseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti