torstai 18. kesäkuuta 2015

Ironian määritelmä

Mietin koko tämänpäiväisen kauppareissun, miten saisin livahdettua johonkin ostamaan testin. Tietenkään niitä ei ollut ainoassakaan kaupassa, jossa käytiin. Kyllä meillä kotona sentään ihan normimarketeista ja tokmannilta jne löytyy testejä. Täällä tuppukylässä niitä oli vain apteekissa. Onneksi sitten sain verukkeen käydä sielläkin. Toisaalta turhaan... Tultiin takaisin mökille ja menin huussiin ja pyyhkiessä tuli ruskeaa paperiin. Jep, se siitä sitten. Ei vielä ole kokonaan hanat auki, mutta varmaan huomenna jo on. Kierto siis juurikin se normaali 34 päivää. Ainoa mitä tässä mietin, että oliko saamani plussa ovistikussa ihan oikea vai jotain muuta? Luteaalivaihe on normaalisti ollut sen aika tasan 14 päivää. Äh, ei näitä niin tarkkaan kannattaisi miettiä. On vain hyvä tietää, että ajoitus oli suht oikea kuitenkin ja seuraavassa kierrossa ehkä vielä parempi sitten. Jos vain kierto on se normaali niin voin hyvin luottaa womanlogin laskelmiin ja limoihin ym. En varmaan lähde tilailemaan mitään ovistestejä enempää. Säästyypähän nyt sitten tuo ostamani testi ensi kiertoon ja voin ottaa pari siideriäkin ihan rauhassa. Tänään on ollut pitkästä aikaa turvonnut ja tukala olokin, kun tuli syötyä vähän hiilaria ja varnaan alkavat menkatkin vaikuttaa. Ajattelin jokatapauksessa alkaa vähän syödä hiilareitakin, kun on jo dieettiä mennyt kolme viikkoa. Tulos ei ehkä ollut niin hyvä kuin oletin kun vaan pari kiloa on lähtenyt. Lisää liikuntaa nyt vain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti