sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Ovisbongailua

Noh, tietenkin se vahva punainen viiva pätkähti siihen tikkuun perjantaiaamuna. Ei ihan ollut viä, kontrollia vahvempi, mutta varmaan olisi myöhemmin päivällä ollut. En vaan ehtinyt reissailulta ym enää myöhemmin testaileen. Lauantaina viiva oli jo puolet haaleempi. Eli tässä olen ovisoireita odotellut. Ei ole vielä ollut mitään niin voimakkaita oireita kuin aiemmin. Ei se tietenkään tarkoita, ettei vaikkapa yöllä olisi ollut. Ei siihen aina herää. Epäilen myös, että nykyinen ruokavalio on sen verran vatsaystävällinen ettei tule mitään suolisto ym oireitakaan, mitä välillä on ollut (turvotusta ym). Saatiin onneksi hyödynnettyä tilaisuus perjantaina kun pääsin miehen kanssa saunaan kahdestaan. Eilen ei onnistunut, mutta jos tänään vielä koittaisi houkutella touhuilemaan. Mutta kaipa tuo joka toinenkin päivä riittää. Jos viiva oli perjantaina vahvimmillaan niin siitä parin vuorokauden sisällä kait itse oviksen pitäisi olla, joten toivon että ajoitus oli nyt kohdillaan ja kaverit olivat siellä odottelemassa ja tänään vielä varmistellaan.

Viikonloppu meni ihan mukavasti mökkeillessä. Oli ystäväpariskunta ja muitakin mukana. Paljon touhuilua. Öljyttiin laiturit ja nyt on ihan jumissa paikat. Tarttee tästä alkaa taas vähän liikunnallisempi elämä niin ei pikkuhommat saa kroppaa ihan jumiin ja laihis edistyyn. Olo kyllä on mukavampi ja kevyempi. Vaa'alla en ole vielä käynyt, mutta nesteet on kyllä lähteneet liikkeelle ainakin vessassa ramppaamisesta päätellen.

Ai niin, laitoin jo lauantaina maisterin paperit hakuun, kun kaikki merkinnät näky jo. Varmaan pari viikkoa menee kun ne tulee postissa. Jes! Mahtavaa. Nyt kun vaan löytäisi töitä vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti