Helpotus, koska gradun arviointi saapui tänään. Pyysin heti merkinnän siitä rekisteriin ja kokonaisuusmerkinnän. Ne näkyvät varmaan ensi viikolla ja sitten saan laittaa maisterin paperit hakuun, jei! Ehkä jo ennen juhannusta olen sitten valmis, huhhuh. En aatellu et tätä päivää tulee koskaan.
Ärsytys taas liittyy ovikseen. Luulen, että se lähestyy. Nyt on kp20, tarkistin äsken. Ja sitten ällövaroitus, jos olet herkkä, skippaa muutama lause. Olen tässä tämän kierron ja vähän jo edellisessäkin tarkkaillut limoja ja kohdun napukkaa. Limat on nyt parin päivän aikana muuttuneet koko ajan venyvimmiksi ja läpinäkyviksi. Olen parina päivänä tehnyt sitten ovistestinkin, kun niitä viä muutama tuolla laatikossa on. Tänään viiva oli jo näkyvä, mutta ei vielä kontrollin paksuinen. Mutta pelkään, että huomenna tai viikonloppuna on. Ollaan menossa mökille, tai mies lähti jo ja sinne on tullossa paljon muitakin. Luulen, että mitkään puuhailut ei siellä onnistu. Ketuttaa jos tilaisuus menee ohi sen takia... Taas pitkä odotus seuraavaa mahdollisuuteen. Ärsyttävät pitkät kierrot. Toivotaan nyt, että ovis olisi vasta sunnuntaina aikaisintaan, että sen hyödyntäminen onnistuisi helpommin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti