perjantai 15. tammikuuta 2016

Dopplerikokeiluja

Olen varmaan pari viikkoa jo muutaman päivän välein testaillut josko dopplerilla jo kuulisi jotain. Ihan sen takia, että ensimmäillä kerralla syke löytyi noin 9+jotain. Tähän mennessä olen kuunnellut vain omia sykkeitä ja jotain mikä on varmaankin istukan ääntä. Viime viikonloppuna sain päähän piston tilata uusi doppleri, jossa näkyy myös syke lukema niin on ehkä helpompi tunnistaa se nopeampi syke sieltä joukosta. Eilen pääsin jo testailemaan tuota laitetta ja kyllä siellä välillä näkyi ruudulla sellainen 150-170 välillä vaihteleva syke, mutta itse en kuulokkeista sitä kuullut. Äsken koitin taas ja pienen etsimisen jälkeen kuulinkin sen jonkin aikaa. Tänään on omien laskujen mukaan 9+2. Olo on lähes normaali. Rinnoissa saattaa tuntua jotain esimerkiksi nopeasti rappusia alas tullessa tai jos neiti terävällä kädellä tökkäisee. Ruoka maistuu aikas hyvin, hiilaripitoiset jutut paremmin kuin proteiinit. Voi olla, että tällä hetkellä elämä on niin kiireistä ja kaikkea uutta on niin paljon ettei mitään huonoja oloja ehdi ajatella edes. Uskaltaisikohan sitä pikku hiljaa alkaa luottamaan siihen, että tästä vielä vauva tulee? On vain niin kovin vaikeaa kun ei ole oireita eikä mitään näy ulos päin. Ehkä nyt jos ja kun sykkeet on alkanut kuulumaan voi hieman alkaa luottamaa, mutta ei liikaa. Tällä viikolla kävin seulaa varten verikokeessa ja ultra on tasan kolmen viikon päästä. Sitä ja lopullista tuomiota odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti